God morgon! :)

God morgon! :)
Jag har studiedag idag så tänkte passa på att gymma, och inte bara använda löpbandet den här gången. Vi får se hur jag klarar det, är sjukt svag så det ska bli... Intressant. Men jag får ju börja lugnt osv.

Och faktiskt så känns det som att min mage blivit lite mindre, kan det gå så snabbt? Är väl för att jag blivit av med en del vatten nu när jag inte ätit kolhydrater, men på tre dagar? Aja, hursomhelst så känns det bra iallafall :)

Ska skynda mig till bussen nu, men ni får ha en bra dag så länge allihop :)


Kommentarer
Frida Måhl

Sv: haha, aa ellerhur.. ang inlägget, Kul att du kommit igång :)

2012-02-02 @ 11:06:00
URL: http://drheas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0