Tisdag och onsdag v.5

Jag tänkte ju göra ett sånt här inlägg varje dag, mest för att jag själv ska kunna hålla reda på vad jag äter och hur jag tränar från dag till dag. Glömde (eller rättare sagt däckade) igår så tar både tisdag och onsdag idag!

Tisdag
Lunch: köttbullar och grönsaker.
Middag: lite blandat som fanns i kylksåpet - stekt ägg, bacon och köttbullar.

Träning: 20 minuter löpband + 1 timmes promenad.



Onsdag
Lunch: ingen
Middag: lax och blomkålsmos. Faktiskt väääldigt gott, ni borde testa om ni inte har det!

Träning: fotboll på idrotten (om det kan räknas? bättre än inget kanske) och 1 timmes promenad.

Många har kommenterat att jag borde variera promenader med styrketräning också, och visst ska jag det! :) har bara inte kommit igång med det ännu. Var till gymmet för första gången igår, dessutom med ett lånat kort. Men jag ska köpa ett eget så fort ekonomin tillåter!

Nu ska jag försöka hinna med att svara på era kommentarer, sedan iväg till jobbet. Hoppas det inte blir alltför sent ikväll... Men men.



Kommentarer
Cicci

Vem är tjejen på bilden? :)

Btw, lycka till! :D

2012-02-01 @ 21:20:43
j

Cicci: hehe, någon från google bara ^^

tack så mycket :D

2012-02-01 @ 21:25:05
URL: http://paallvarnu.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0